top of page

Vilkår og Betingelser

Disse vilkårene og betingelsene gjelder for

Zapp 

Øvre holmegate 22, 4006 Stavanger

Mail: gjenbruk@zappstavanger.com

Tlf: +47 90237412

Org nr: 833 378 422

 

Ved å bruke tjenestene våre, samtykker du i å være bundet av disse vilkårene. Vennligst les dem nøye før du bruker tjenestene våre.

Salg av varer

1.1. ZAPP bruktbutikk fungerer som en butikk for salg av brukte klær, sko, smykker, tilbehør, vesker til voksne, menn og kvinner i alle størrelser. Vi forbeholder oss retten til å godta eller avvise varer for salg basert på kvalitet og tilstand.

1.2. Kunden er ansvarlig for å sørge for at klærne og tilbehøret som selges gjennom vår butikk er i presentabel/god stand, rene og luktfrie. Vi forbeholder oss retten til å nekte varer som ikke oppfyller disse kravene. Om klærne har hull, merker eller andre lignende problemer MÅ dette merkes. Om kunden merker i etterkant av kjøp at plagget har uregistrerte mangler kan varen returneres.

1.3. Kunden er selv ansvarlig for å legge inn sine varer i vår programvare og henge dem opp på plassene som er tildelt.

1.4. Når det gjelder å prise varene, er det du selv som bestemmer pris. Ett tips er at prisen står rimelig i forhold til varen, da vil du få større utbytte av hyllen.

1.5. Fellesstativene er butikkens egne hyller og derfor vil vi ha ansvar selv for å dra ut plagg for å holde det attraktivt. 

2

Utleie av hylleplass

2.1. Vi tilbyr utleie av hylleplass til kunder som ønsker å selge sine egne klær gjennom vår butikk. Hylleprisen er 230 kr per uke på vanlige hyller og hyller til diverse tilbehør er 230kr uken, med betaling som gjennomføres ved leieperiodens start. Hylleleien inkluderer 30 kleshengere, kunden kan når som helst rullere på klærne og fylle på etter salg.

 

2.2. Vi vil også ta 19% omsetningsleie som blir trukket fra det samlede slaget før utbetaling til selger.

2.3. Kunden forplikter seg til å holde hyllen ryddig og organisert gjennom leieperioden. Ligger det andre hylle leiere sine klær i din hylle, vennligst heng varene på stativet ved prøverommet. Varer må fjernes fra hyllen før leieperioden utløper, ellers pålegges et gebyr på 300 kr som betales når du henter varene i kassen.

2.4. Kunden har muligheten til å fylle på hyllen fra klokken 18:00, fra (17:00 lørdager) dagen før leieperioden starter.

2.5. Kunden kan når som helst fylle på varer i sin hylle over leieperioden sin. For å øke sannsynlighet for at andre kunder ser gjennom hyllen din, kan det være lurt å ikke overfylle den, heller da fylle på etter hvert.

2.6. Kunden kan når som helst sette varene på 25% eller 50% rabatt. Da programvaren trenger å oppdateres på morgenen, er det viktig å gjøre dette dagen før rabatten skal iverksettes.

3

Utbetaling av salgsinntekter

3.1. Salgsinntekter fra varer som selges gjennom vår butikk utbetales til kunden to ganger i måneden, i henhold til våre betalingsrutiner. Dette vil være utbetaling  for 1-15 den 30 og 16-30/31  den 15 hver måned.

3.2. Selger står selv til ansvar for å fylle inn rett opplysninger til skatteetatene. Skal du drive forretning gjennom vår butikk må du ta kontakt med butikken først.

4

Markedsføring og salgsfremmende tiltak

4.1. Vi forplikter oss til å hjelpe til med salg ved å være aktive på sosiale medier, fremme varer i butikken og oppmuntre til mersalg.

5

Ansvarsfraskrivelse

5.1. Vi påtar oss ikke noe ansvar for tap, skade eller stjålne eiendeler som oppstår som følge av din bruk av tjenestene våre, inkludert eventuelle feil eller mangler i programvaren. Det vil være overvåkningskamera i butikken.

 

5.2. Varer som mangler pris etikett vil bli lagt til siden og blir oppbevart i 4 uker, så om du savner noe er det lurt å sjekke Lost and Found en gang i blant.

6

Retur av varer og tjenester

6.1. Vi aksepterer ikke retur av varer som er kjøpt med mindre annet er avtalt mellom kunden og oss på forhånd.

6.1 Returnering av leie på hylle må skje senest 3 dager før leieperiode starter.

7

Betaling

7.1. I butikken vil det være mulighet for å betale med kontant, kort eller vipps.

7.2. Online vil det være mulig å betale med Visa og Mastercard

8

Endringer i vilkårene

8.1. Vi forbeholder oss retten til å endre disse vilkårene når som helst etter eget behov. Eventuelle endringer vil tre i kraft umiddelbart etter at de er publisert på vår nettside.

9

Kontakt oss

9.1. Hvis du har spørsmål eller bekymringer angående disse vilkårene, vennligst kontakt oss på:

Tlf: 48358502

Mail: gjenbruk@zappstavanger.com

Disse vilkårene utgjør hele avtalen mellom deg og oss med hensyn til din bruk av tjenestene våre og erstatter alle tidligere eller samtidige avtaler og kommunikasjon, enten muntlig eller skriftlig, mellom deg og oss angående dette emnet.

Book din hylle nå

Zapp Stavanger

Øvre holmegate 22, 4006 Stavanger

bottom of page